علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

علی شیطون بلا

عزیز من گل من تولدت مبارک

1392/11/25 23:03
نویسنده : لیلا
748 بازدید
اشتراک گذاری
 شکلکهای جالب آروین
تولدت مبارک عزیزترینم
Birthday cake clipart graphics
 
http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-31.gif
بازم شادی وبوسه گلای سرخ ومیخک
میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تواین ماه واین روز
از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
یه کیک خیلی خوش طعم با چندتا شمع روشنشکلکهای جالب و متنوع آروین
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم
به خاطر وجودت به افتخار بودن
تواین روز پر عشق تو با خنده شکفتی
بایه گریه ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
توقلبا پرعشقه رو لبا پرخندس
تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندنشکلکهای جالب و متنوع آروین
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زنده س
واسه تولد تو باید دنیا رو اورد
ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد
اینا یه یادگاری تو خاطره هاته
ولی به شوق امروز میشه کلی قسم خورد
تولدت عزیزم پر از ستاره بارون
پر از بادکنک وشوق پر از اینه و شمدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق بیان هزار تا مهمون
تولدت مبارک ماه زیبای من
 
 
 Birthday gift clipart graphics
 
 
اینم عکس فندق ما تو متولدین امروز
 

میتونید به وبلاگ دوستای علی جونم سر بزنید

انشا الله تولد 120سالگیت گل من

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

طراح نو
4 اسفند 92 1:29
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید