علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

علی شیطون بلا

واکسن یکسالگی

1392/12/7 16:43
نویسنده : لیلا
592 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٥اسفند من و بابایی ساعت ٨صبح بردیمت مرکز بهداشت واسه کنترل و واکسن یکسالگیت.یه واکسن کوچولو که بازم گریه کردی ولی دردش نسبت به واکسنای قبلی کمتر بود.

اینم میزان رشد پارسال و امسال

بدو تولد

قد:٥٠سانتی متر

وزن :٧٠٠/٢

دور سر:٣٥ سانتی متر

یک سالگی

قد:٨٠سانتی متر

وزن:١٠کیلو

دور سر:٥٥ سانتی متر

وزنتم به خاطر مریضی کم شده.انشاالله جبران میشه

پسرم اقا شدی ها ما شاالله

تولدتم هفته بعد میگیریم انشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نی نی شیطون
7 اسفند 92 16:54
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ...