علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

علی شیطون بلا

هفت سین 93

1393/1/9 19:33
نویسنده : لیلا
874 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز ٩٣ مبارک

هفت سین ٩٣ ما 

سبزه عروسکی

niniweblog.com

niniweblog.com

هفت سین امسالمون با وجود شلوغ کاری علی جون یه کم عجله ای شد

 

سبزه ی عید عمه مامان

خوشم اومد خواستم عکسشو داشته باشم

شیرینی مشهدی که خودم درست کردم

شیرینی گردویی رو هم خودم پختم

 

شیرینی هفت طبقه که مامان جون زحمت درست کردنشو کشیده

اینم قند عسل ٩٣ ما

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حوریه
11 فروردین 93 11:26
لیلا جون اگه خواستین عکس بفرستین واستون درست میکنم
لیلا
پاسخ
خیلی ممنون میشم.باشه
اعظم مامان زهرا
11 فروردین 93 16:55
سلام سال نو مبارک به به چه مامان باشلیقه ای هزار ماشاالله چه پسملی خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشم به ماهم سری بزنید
لیلا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.حتما
سپیده
15 فروردین 93 2:21
با سلام. ثبت شد
لیلا
پاسخ
ممنون خانمی
مامان ریحانه
25 فروردین 93 16:44
علی آقا چه خوش تیپی شما خیلی دوست داشتنی هستی خاله جون
لیلا
پاسخ
بوس بوس
مامان ریحانه
25 فروردین 93 16:46
مامانی به ما هم سربزن عزیزم بمنم یاد میدی از این شیرینیا بپزم آخه من بلد نیستم؟
لیلا
پاسخ
حتما گلم.
مامان متين عشقي عشق مامان وباباش
26 فروردین 93 16:42
سلام.شما هم كه مثل ما يه قندعسل ناز دارين.من شهر شما تبريز اومدم و يه خاطره ي خوب از مردم مهربونش دارم شهر قشنگي دارينخوشحال ميشم به ماهم سربزنين
لیلا
پاسخ
عزیزم من اهل خوی هستم.علی تبریز به دنیا اومده
مامان ریحانه
3 اردیبهشت 93 0:24
مامانی علی جون منم میخوام شیرینی درست کنم بخصوص گردویی هاااااام به به مامانی نولااااااااااااااار منه اورگتداباشه؟
لیلا
پاسخ
به روی چشم