علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

علی شیطون بلا

عادت جدید

1392/4/1 17:07
نویسنده : لیلا
349 بازدید
اشتراک گذاری
 

پسر کوچولوم این روزا یه عادت تازه پیدا کردی اونم اینه که وقتی خوابت میاد یا وقتی که از خواب میپری  هردوتا دستاتو محکم می کنی تو دهنت یا اینکه دستتو می کنی تو چشم و بینیت .خلاصه با صورتت می جنگی منم تا میتونم سعی می کنم دستاتو نگه دارم ولی تا ول میکنم دوباره دستاتو می بری تو صورتت . خیلی بامزه میشی وقتی این کارا رو می کنی شیطون مامان.دوست دارم خیلی خیلی زیاد

totalgifs.com bonecos-massa gif gif 034.gif totalgifs.com bonecos-massa gif gif 024.gif

totalgifs.com abelhas gif gif abelhas09.gifاینم عکسای جوجو وقت خواب که مامان گرفتهtotalgifs.com abelhas gif gif abelhas01.gif

totalgifs.com abelhas gif gif abelhas14.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ندا
21 خرداد 92 18:42
دوست خوبم به وبلاگ کیان خوش اومدی. پسرمامون همسن هستند ایشاالله دوستای خوبی برای هم بشن منم لینکت کردم