علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

علی شیطون بلا

نوروز 92

1392/1/8 20:17
نویسنده : لیلا
508 بازدید
اشتراک گذاری

                                       niniweblog.com

cart postal noruz yasgroup.ir 143 کارت پستال های زیبا ویژه عید نوروز ۹۲ سری 8

امروز چهارشنبه 30 اسفند91من و بابایی و کوچولوی نازم سر سفره ی هفت سین نشستیم پارسال من وبابایی تنها بودیم و خبری از تو نبود ولی امسال خدا یه فرشته کوچولو واسمون هدیه داده قرار بود 2 فروردین به دنیا بیای ولی بایه ماه زودتر به دنیا اومدی وسرسال تحویل پیش من و بابایی هستی دعا میکنم  همیشه و همیشه زندگی به کامت باشه و خدا تورو واسه من و بابایی نگه داره.قندعسلم امروز ٣٥ روزه شدی .لباسای خوشگلتو تنت می کنم تا بریم عید دیدنی خونه ی مامانیا  

                                     اینم عکسای نازت 

 

 

 niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ویدا
29 شهریور 92 9:50
سلام مامانی علی وااااااااااای وقتی علی رو خونه دختر خالم دیدم دلم میخاس محکم لپشو بکشم.........خدا حفظش کنه خیییییییییلی گله......از طرف من ببوسینش از این ب بعد دلم برا کوچولوی نازتون تنگ بشه میام و عکسای خوشگلشو میبینم......مرسی ک ادرس وبشو دادین!!!!بوس یادتون نره ههههه