علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

علی شیطون بلا

8ماهگیت مبارک عزیزم

1392/8/6 16:43
نویسنده : لیلا
582 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک من پنجشنبه ی هفته ی قبل 25مهر 8ماهگیت تموم شد وشیرجه زدی تو نه ماه والبته بازم بی دندون..ببخشید که نتونستم سر موقع بیام و بنویسم چون هم خودم و هم تو مریض بودیم .خیلی خیلی شلوغ شدی .دیگه زیاد نمی تونم سر کامپیوتر بشینم.وقتی بیداری تا من میشینم سر کامپیوتر با دستت موس و میگیری و جیغ میکشی .الانم تو خواب نازی و من دارم تند تند مینویسم تا بیدار نشدی.

میرم سراغ عکسات جوجو....

 

 

این لباسارم تازه برات گرفتیم موش موشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ندا
9 آبان 92 23:04
خاله خیلی خوشگل شد. 8 ماهگیت مبارک گلم


خیلی ممنون.
مائده(ني ني بوس)
13 آبان 92 12:17
واااي خاله.خودت عروسكي.٨ ماهگيت مبارك
لیلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونی.سلام ندا جون خوبی؟نمی دونم چرا وقتی میخوام تو وبلاگ کیان برات نظر بذارم رمز پایین نظر برام باز نمیشه.واسه همین نمیتونم برات نظر بذارم شرمنده.ازروی کیان جون ببوس