علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

علی شیطون بلا

انتخابات 92

1392/4/21 12:28
نویسنده : لیلا
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

تبریک به ملت ایران

 روز ٢٤ خرداد

 

پیروزی دکتر حسن روحانی رو به همه ی دوستای نی نی وبلاگی تبریک میگم

عزیز دلم امروز روز بزرگ انتخابات بود بابایی از صبح زود رفته بود سر صندوق رای گیری.منو پسر کوچولومم رفتیم خونه ی مامانی . ما به دکتر روحانی رای دادیم . الانم خیلی خوشحالیم که اقای روحانی تو انتخابات اول شد. انشاالله ایرانی اروم و سربلند داشته باشیم.

طنز روحانی در ادامه مطلب

 

 

با امید آینده ای بهتر برای کشور عزیزمان ایران ( با تدبیر آقای روحانی و صبر ملت عزیز ) توجه شما بازدیدکنندگان محترم را به بعضی از طنز های ”روحانی مچکریم” جلب میکنیم …

 

از وقتی آقای روحانی رئیس جمهور شد شوهرم یه کار خوب گیرش اومد !
روحانی مچکریم !

baby weightlifter dumbell animated gif

 

 

 

میگن از وقتی آقای روحانی رئیس جمهور شده اگه تو دانشگاه خوابت ببره ! استاد میاد و یه پتو میندازه روت !
روحانی مچکریم !

 

 

 

عاقد : برای بار آخر میپرسم عروس خانوم ! بنده وکیلم !؟
عروس : با اجازه بزرگترها و آقای روحانی بله !
داماد : روحانی مچکریم !

baby weightlifter dumbell animated gif

 

 

 

از وقتی آقای روحانی رئیس جمهور شده ضبط پرایدم فقط آهنگ شاد میخونه !
روحانی مچکریم !

 

 

 

از وقتی آقای روحانی رئیس جمهور شده تیکه های آخر رانی آناناس راحت در میاد !
روحانی مچکریم !

 

 

 

از وقتی آقای روحانی رئیس جمهور شده سیم هندز فریم دیگه گره نمی خوره !
روحانی مچکریم !

 

 

 

از وقتی آقای روحانی رئیس جمهور شده شبها خواب ترسناک نمیبینم !
روحانی مچکریم !

 

 

 

رفتم بنزین بزنم ! پول و دادم به طرف دیدم 4300 برداشت و بقیه پول رو پس داد ! باورم نمیشد ! اشک تو چشام جمع شده بود یه نگاه به اسمون کردم گفتم : روحانی …
طرف گفت : خفه شو اسکول ، گازوئیل زدی !

 

 

 

دیروز یه دختر رو تو مترو بدون روسری دیدم ! تازه با تی شرت و شلوار اومده بود ! تا اومدم بگم روحانی …
دوستش بهش گفت : سعید بریم !

 

 

 

از وقتی آقای روحانی رئیس جمهور شده شبها راحت تر خوابم میبره !
روحانی مچکریم !

 

 

 

پول موبایلم این ماه فقط 11000 تومان امده !
روحانی مچکریم !

 

 

 

این ماه پول برقمون کمتر اومده !
روحانی مچکریم !

 

 

 

هرجا سخن از تشکر است نـام روحانی میدرخشد !

 

 

 

به نظر من ، فیس بوک علاوه بر لایک ، یه گزینه برای تشکر از روحانی هم برای ایرانی ها اضافه کنه !

 

 

 

دیشب رفتم هندونه خریدم ، بازش کردم دیدیم سفیده ! آقای روحانی از شما بعید بود !
این بود جواب اعتماد ما به شما !؟

 

- از آقای روحانی تقاضا داریم &hellip در اسرع وقت به
ملت حالی کنه که ایشون رئیس جمهوره نه هری پاتر ...

- رفتم بنزین بزنم وقتی پول دادم به یارو 4900 برداشت بقیه رو پس داد اشک تو چشام جمع شده بود یه نگاه به اسمون کردم گفتم روحانی
یارو برگشت گفت خفه شو گازوئیل زدی :|



- دیگه وقتی برام خواستگار میاد سینی چایی تو دستم به حالت بندری نمیلرزه  
مچکرم روحانی...دختر دم بخت محل 

 

- قدیمترها لحن مردها:
گستاخی مکن زن!! طعام را بیاور
امــا اکنون :
عسلم امشب ظرفا نوبت منه یا تو
روحانی خانوما مچکرن :>



- امروز صبح که از خواب بیدار شدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام !؟
یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده
مچکریم روحانی



- دیروز یه دختررو دیدم تو مترو بدون شال یا روسری با تی شرت
تا اومدم بگم مچکرم روحانی دوستش بهش گفت سعید بریم



- جدیدا وقتی اینترنت اکسپلور اشتباهی باز میشه،دیگه تو شصت تا تب باز نمیشه زودم بسته میشه
تازه عذر خواهی هم میکنه
روحانی مچکریم



-امروز رفتم بانک یه پولی واریزکنم دیدم نه صفی نه نوبتی!
یدفه کارمند بانک گفت : آقا نیما وام نمیخوای؟ آمادس ها ضامن هم نمیخواهیم !!!
منم که از خدا خواسته گفتم باشه فرمشو بدید پر کنم...
گفت : فرمشو قبلا من واستون پر کردم فقط شما لطف کن یه امضا زیر این فرم بزن !!
منم امضارو زدم و در عین ناباوری بیست میلیون وام رو داد به من !!
داشتم از بانک میرفتم بیرون که از باجه دیگه بانک یکی دیگه از کارمندا گفت بفر...ادامه ...

- قبلنا بزور یه بار عاشق شدم اما الان روزى حداقل سه بار عاشق میشم  
مچکریم روحانى



- امروزصبح برای اولین بار زودبیدار شدم و رفتم نون خریدم...
بابام بهم خندید و روشو کرد اون طرفو گفت:
مچکریم روحانی



- هرجا سخن از تچکر است، نـام روحانی می درخشد :))

- امروز براى اولین بار دیدم یه نیسان راهنما زد و با احتیاط پیچید
روحانى مچکریم



- از وقت? روحان? رئ?س جمهور شده سوا?تکنکور هم
راحت شده ! کنکور? ها د?گه نگران نباش?د .
مث? سوا?ت کنکور هنر؟
هنرپ?شه معروف س?نما؟
· محمدرضا دشت
· محمدرضا گلزار
· محمدرضا علفزار
· محمدرضا چمنزار
هنرپ?شه مرحوم س?نما؟
· رضا ماکس?ما
· رضا فولکس
· رضا ژ?ان
· رضا خاور
هنرپ?شه مرحوم ف?لم ممل آمر?کا??؟
· نعمت اله م?نو
· نعمت اله گرج?
· نعمت اله ساقه ط???
· نعمت اله ش?ر?ن عسل
هنرپ?شه زن معروف س?نما؟
· هد?ه تهران?
· کادو? تهران?
· چشم روشن? تهران?
· قابل نداره تهران?
باز?گر چشم روشن س?نما و تلو?ز?ون؟
· فارسا پ?رزوفر
· پارسا پ?روزفر
· فارسا ف?روزپر
· پارسا پ?روزپر
نمونه سؤا?ت ترب?ت بدن?
مرب? و باز?کن سابق پرسپول?س؟
· عل? پرو?ن
· عل? شه?ن
· عل? مه?ن
· عل? نک?سا
?ک? از وسائل مربوط به ف?ز?ک مورد استفاده در
تلسکوپ
و م?کروسکوپ؟
· عدس?
· کاچ?
· فرن?
· سرش?ر با دوغ
?ک? از اشکال ماده؟
· ?خچال
· بخار?
· آبگرمکن
· گاز
مچکریم روحانی..



- رفتم داروخونه، صندوقدار به جا? چسب زخم بق?ه
پولم رو داد ((:
ا?نجاس که م?گن :
روحان? موچکر?م

- یکی از بچه های پیج پی ام داده...
شارژ 2 تومنی خریدم، 5 تومنی بود!!!
روحانی مچکریم...

baby weightlifter dumbell animated gif

- امروز دی وی دی رایترم با زدن اولین کلید اومد بیرون...!
روحانی مچکریم...

-عکس میندازم چشام قرمز نمیافته :))
روحانی مچکریم

- از وقتی روحانی رییس جمهور شده گوشیم بیشتر شارژ نگه میداره.
روحانی مچکریم

baby weightlifter dumbell animated gif

- من الان گشنمه، ه?چ? ندار?م
ا?ن چه وضعشه
دکتر روحان? ا?ن بود جواب اعتماد ما!؟



- یه عده ای اعتراض دارن: شبا که میخوابیم چرا روحانی چراغو برامون خاموش نمیکنه و اینا ... باید بگم که الان فصل امتحاناته و آغای روحانی درگیر پاس کردن واحد و نمره گرفتنه :|
آدمای بی ملاحضه!
.
.
.
روحانی مچکریم!

- رفتم هندونه خریدم، بازش کردم دیدیم سفیده، روحانی از تو بعید بود...
این بود جواب اعتماد ما به شما آقا؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ندا
28 خرداد 92 13:30
علی کوچولو خوبی؟ دل کیان برات تنگ شده بیا پیشش
ندا
29 خرداد 92 19:02
عزیزم اگه 25 بهمن به دنیا اومده باشه درست نشون میده امروز 4 ماه و 4 روزشه. البته ساعت کامپیوتر و تاریخش باید میزون باشه


ندا
1 تیر 92 0:08
بابا روحانی رو بیخیال شو و از علی کوچولو بگو لطفا