علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

علی شیطون بلا

5 ماهگی و شروع شیطنت ها

1392/4/26 17:38
نویسنده : لیلا
403 بازدید
اشتراک گذاری

علی کوچولوم امروزتیرماه  ماهگیتم به سلامتی تموم شد و ماه باتو بودن چه زود گذشت .خدایا هزاران بار شکرت میگویم فرزندی این چنین به من عطا کردی .خدایا همیشه حافظ فرزندم باش .از تو هزاران بار سپاسگذارم.

واما.............

شیطنت های این شازده پسر!!!!!!!!!!!!!!!

پسرم با شروع ٦ ماهگیت شیطنت هات زیاد شده ومی تونی اسباب بازیاتو  با دستت بگیری خیلی خوب همه رو میشناسی .با همه هم بازی میشی و زیاد با کسی غریبی نمی کنی.فدای خنده هات بشم که تا می خندی قند تو دل مامانی و بابایی اب میشه .خیلی شیطون شدی عسل مامان.Emoticon

راستی دیشب برای اولین بار تب کردی عزیز دلم.تا صبح بی تابی می کردی خیلی غصه خوردم .ولی الان شکر خدا حالت خوبه.خیلی خیلی دوست دارم.

علی شکمو

زبونتو موش میخوره ها

جون دلم

 علی چوچولو چطوری

خسته نشی جینگیلی

بوس بوس بوس

علی در حال تلاش

قربون اون دستات برم که خرسی رو بغل کردی

عروسک محبوب علی

چقد تو نازی مامان

Emoticonمراحل افتادن از بالشEmoticon

EmoticonبخورمتEmoticon

کجا مامانی

رورورک سواری

علی چیکار میکنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فاطمه کوچولو
27 تیر 92 16:58
خیلی خیلی ممنون

ندا
27 تیر 92 22:00
ای خدا هزار ماشالله دوستت دارم علی کوچولو